Aquest lloc utilitza cookies per millorar la teva experiència d'ús. Si fas clic a D'acord, entenem que acceptes el seu ús. Si vols, pots desactivar les cookies de tercers fent clic a Desactivar. Per a més informació, pots llegir la nostra política de privacitat.
Aquesta Bíblia va caure al terra i se li va trencar el llom. És una peça amb un gran valor sentimental, enquadernada en pell. Després de la restauració/reparació, crec que ha quedat com si no hagués passat res, no us sembla?